Tuesday, October 18, 2011

Huh .. ?? Stress | Doodle Sedih

Assalamualaikum sekali lagi .. aku nk gtau kali ni yg skang aku tgh sit on an exam?? hah, sit on an exam?? cmnae tuu .. xpnah dgr ,, ttbe lak nk speaking .. biasalah, ready2 nk face paper BI 1 dan 2 Sabtu n Sunday ni .. huhu ..

Alkesahnyor,, smalam aku terasa nk study malam2 celik buta,, n jadik gak hasrat tu .. alhamdulillah ,, bangun pukul 12 tgh malam n terjun balek ats tilam yg bgitu sejuk skali pada pukoii 4.30 pagi ..

Pagi kna berdepan dgn paper BM 2 dan Mutolaah,, fuhh .. Mutolaah ni subject yg memg killer r .. xnafi pnyer,, xpenah aku dgr org sbut mutolaah form 4 ni sng termsuklah bez student sndiri .. Mutolaah ni dia bagi petikan arab then jawab soalan dia bagi .. pandai2 la pelajo2 ni jawob .. hoho~

Tgh aku stress hadap book Mutolaah nim,, ttbe ase nk buat doodle .. nk gmbrkan gimana aku time tu ,, aku buat doodle ni time pukul 3 pagi ... so,, terlahirlah doodle dari hasil tgn aku ... nim aku persembahkan .. hihihi ..


gara2 buat pagi2 buta, aq malas nk wak sungguh2 .. main2 jer,, ini lah doodle ku yg biaser2 .. nk bagi nama dia --- Bagai Layang-Layang Terputus Talinya --- 
terfikir peribahasa sbb BM 2 ada soalan main nanya sal peribahasa .. huhu,, nasib leh jawab .. 

but,, after abes exam ari ni .. ok jer ase,,, sbb mutolaah n BM aku boleh jawab .. hepi ase,,, sbb kebnykan soalan yg pyh jdik sng ... 

gud luck to all dak2 SMU yg still struggle .. sabo2,, ado 5 hari jer ag ... n then MERDEKA!! MERDEKA!! MERDEKA!! -- sbut merdeka tu ala2 Tunku Abdul Rahman laaa .. hihihi 

p/s: main doodle malam2, sampai copyright pon xterbuat .. haha,,, dah la xjadik sgt doodle tu .. ~~ 
      *dia pakai kopiah, harap maklum .. malas nk kaler kulit .. 

Pesanan : Jika layang-layangmu terputus talinya, janganlah risau .. kerana talimu dengan Allah masih ada, selagi mana kamu tidak melupakan Allah ... waAllahu a'alam ... =]  pastikan hidup atas dasar tanggungjawab di hadapan, bukan semangat mendahului tanggungjawab .. krn jika semangatmu hilang, pasti ....... tali layang2 mu akan terputus .. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...