Saturday, January 21, 2012

3 Permintaan Ditunaikan .. ^_^

Assalamualaikum,

   Semalam,, ingat nak buat homework,, ttbe rase ngantuk tmbh malas,, ahaha.. so decide lah bukak FB(sbntar) padahal lama ,,, haha .. duk check2 line utk komen kat FB .. ternampak kat satu grup "We're Maahadians" .. grup khusus utk warga2 pelajar Maahad di Kelantan .. =) 

nampak aperR?? Nampak satu design, dari seseorang member grup tuu . chumel dio wat,, typography .. hadi still sreti lagi cane nk buat typography .. keh2,,, pastu ... admin grup pon kata "nak Jugak!!!" 

Then,, dgn rela hatinya saya buatkan utk dia ... ekeke,,, dia nak yg lain sbnrnya .. tp sy buat dulu sblum tny dia .. ekeke,, =) dan ini hasilnya ... jom tgkkkkk!!

Tadaaaa!!! Ini dia .. Ayuni Ali ... =)

Tup Tap Tup Tap lepas bagi kat Ayuni .. yg tu mintak,, yg ni mintak .. padahal odoh jer .. huhu,,, oleh sbb kerjinan ada balik .. ekeke,, buat laaa satu lagi utk admin kedua ... aka Aisyah Zulqarnain .. sbb dia pon nak jugakkk .. haha,,,

Haa ,, ini dia ... 

Dan ,, satu lagi .. utk akak Senior kat Gruop tuu ... bagi jer,, dia kata minat warna biru ... so buat la ala2 biru gituuu ... =)

Untuk Kak Syifa Syahadah..*nama sebenar dirahsiakan .. hihi

Biasa2 jer hasil tangan Allah bagi ni ... gpon,,,buat smbil boring2 .. ekeke,,, have fun uollss .. 

p/s : getting excited with everything .. esok kena PAKSA p kedah!!! xnakkkkk!!





3 comments:

yad'z said...

wah.. nais.. dulu rajin lah jugak buat .. sekarang dah malas dah.. hehe.. =)

keri ikhwan said...

wat sambil ngejah tuuu.. haha

Hadi Marosadee 히스 said...

yad'z : haha,, kan kan kan?? ni pon paksa jerr ... haha

keri : xguna pnya keri .. mano ado,, ngabe jah reti .. ish3,, ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...