Sunday, March 11, 2012

Akward Moments Happened When ... Errrr~

Assalamualaikum .. 

Siottt kot rasa ... 
Penah sgt rasa akward .. 
Seyes xsuka .. ahaha,,
rasa nak jadi macam doodle ni jerr ..

*Hakcipta terpUlihara .. XD

1- Siyes aq rasa AKWARD bila ucap 'I Love You..' ,, erkkk,, wadepakkk~~
"ko kapel ker Hadi?? y u no SINGLE?? erkk ... 
wait2,, single beb .. cuma aq penah kata aq sayang kat tuuuttt,,, seram SEJOK rasa .. xnak tgk muka sminggu .. haha ... 

2 - Siyes aq rasa AKWARD bila aq stay ngan orang-orang baik .. erkkk,, pliss la .. 
 tak tipu,, tak tipu .. kita sumer memg penah jadi hiposkirtkrit .. 
'xpenah??' .. ok, aq tau kau tipu .. 
aq xsuka kot kena buat2 baik ni ... padahal perangai mcm BARBIE .. haha,,
sumer kena control, cara jalan, cara bercakap .. erkk .. 
*bukan boikot terus eak,,, ada pro n kontra ..

3 - Siyes aq rasa AKWARD bila ada org nk salam dgn aq, tibe2 dia sngaja salam ngan org lain
org camni aq memg benci .. betul2 buat aq malu .. 
nasib baik muka aq xboleh cabut mudah2,, kalau tak ... melayang kat mana ntah .. 
siottttt ... 
pesanan : tolong yer adik2,, kakak2,abg2 .. jgn buat mcm ni kat saya .. bagi 'buku lima jenis BARBIE' baru tau .. XP

4 - Siyes aq rasa AKWARD bila ada org tipu aq time aq masih mamai ..
aq ni jenis suka jadi 'jeneral jadian' kat dlm kelas .. especially, time cikgu xder .. 
hah?? xtau aper 'jeneral jadian' ?? jeneral tu sinonimnya JENERO mean terlena di buai mimpi bulat ..
err,, aq baru bgun tido .. kawan aq pulak main2 ,, dia jerit ,, "woii!! cikgu Math dah datang!!! -- Bangun Kelas .. Selamat Pagi Cikgu .."  
budak2 lain xbgun,, aq sorang yg berdiri cancang .. perghh,, giler malu .. 
*tolong ckit yer,, jgn sruh aq bunuh kau .. ggrrr 


bnyk lagi kot akward moment ... jrg aq suka akward moment ni .. rasa menyampah adalah ... rasa cm tiiittt .. arghhh!!! ... korang?? 

p/s : Sori ats kekasaran bahasa dlm entri kali ini ... Perghhh!!! Xboleh blahhhh ..~~
 

4 comments:

akusukaDOLPHIN said...

hhaa.. sumpah lawak.. thumbs up la.. good :D

myra azraff said...

hadi sengal!!muahahahaXD

1) lebiu kat sape tu..i see what u did there..

2) ha'ah,malu biler dekat dgn org baik2 ni..padahal perangai sendiri sebijik cm barbie n magic pegasus..

3) alah,tu org giler,jgn layan..takpon juling..

4)pehh..hebat betul yg ni..kalau akak tgk depan mate ni..maunya gelak setahun x abes..haha

the awkward moment is when you actually love the barbie..you gusta barbie..

Hitsugaya Hadi (氷) said...

akusukaDOLPHIN : haha,, measey ..

myraAzraff : hahaha,, pliss la .. nak pecah BeroT hadi nii .. padahal dia pon penah kena .. keh3,,

asta la vista barbie .. ;p

Anonymous said...

em....btul3..akward nee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...