Sunday, July 1, 2012

Person-a-fikasi .. =.="

Assalamualaikum,, 

Masa sememangnya laju .. 
Masa itu tiada sifat dengki, kenapa manusia kata masa mencemburui kita..?
Oh, aku lupa .. Personafikasi laaa .. 
Sifat manusia yang disandarkan kepada benda tidak bernyawa .. 

Oh, jadinya .. hanya manusia yang punya hasad dengki ..? 
Teruk sungguh,, 
Apa yang aku tahu, manusia dicipta dalam sebaik ciptaan .. 
So, buat apa dengki .. ?? 

- soseh soseh .. -
Ow, dengki dengan harta benda dia ..??
Alaaa, apa susah .. dunia je tuu .. 
Bukan dapat masuk kubur pun .. 

- soseh soseh .. - 
Eah, dengki dengan result dia yang flying colours ..??
Alaaa,, kau pun boleh laahh .. 
Apa kata kau jadikan kejayaan dia tu sbg batu loncatan utk kau .. 
Kan kau jugak yg untung .. Tak payah nk jelez laa 

- soseh soseh .. - 
What ..?? Dengki dgn keayuan/kehenseman dia ..?
Alaa,, bukan kekal pun .. Nt tua juga dia pon .. 
Botox?? Ha'a,, botox dan botox ..
Lama-lama botAK laaa .. 
'Botak Kepala ..'

Jadi sekarang .. 
Masih nak dengki lagi .. ?? 
Perlukah ..??
Tepuk dada, tanya iman .. 
Iman hanya berkata benar, tiada yang salah .. ^^


At Pantai Sri Tujuh Tumpat .. 
Abaikan muka yang hampir-hampir nak senyum ..
Wahahaha~ 

p/s : Sori photoshop .. I love u, but I can't play with u now .. 
Trial SPM 30 July 2012 .. 

Welcome July!!

3 comments:

Myra Azraff said...

Aih,apa dengki2 ni ? Bukan dapat apa pun kan.Hadi,hang ade jeles2 dengan akak tak ? xDD

Hitsugaya Hadi (氷) said...

dengki jugak ckit2,, ahaha,,, dengki nak Trololol jugakkk~~ -xder kaitan-

AZLITA AZIZ said...

Salam kenal dari akak Hadi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...